Thursday 10 December 2015

nota balas untuk dia :)

assalamualaikum awak tuuuu..

sebelum kita diijabkabul ketahuilah bberapa perkara yg aku fikir ttg dirimu..cecehh
awak bukan ustaz, takpe... saya nak kawen dgn clasmate saya, opsyen TESL, bukan PAI. :P
awak bukan jutawan takpe, nanty kita kerja sama-sama kumpul duit untuk hidup yang lebih baik, tak mewah tapi cukup. :)
awak bukan pelawak yang selalu buat saya ketawa, apedehall.. saya dh cukup lawak. let me make u laugh.. haha.
awak bukan romeo... ehh of course la bukan romeo... saye pun bukan juliet.. awak ingat best sgt ke kisah cinta dorang.. mati sia-sia.. hehee.

saya tak pernah cari kesempurnaan, sebab andai saya terjumpa kesempurnaan itu dalam diri awak, saya perlu jadi sempurna to be perfectly matched with you. dan saya tau saya tak kan mungkin jadi sesempurna itu. :)

moga Allah tetapkan hati kita.. dulu, kini dan selamanya.
moga 20,30,40,50,60,70,80 tahun lagi saya akan tetap berfikir macam ni.
moga Allah permudah kan untuk kta.

p/s: nnty kalau saya galok demand mcm2 bg je saye baca post ni balik. hehe

No comments:

Post a Comment