Monday 13 June 2011

TESL.

BISMILLAHIRAHMANIRRAHIM...

AMI...betul ke jalan ini yang awak pilih..awak yakin ke mampu jadi seorang 'teacher' yang cemerlang.
hmmm..sebenarnya saya tak pernah terfikir yang suatu hari nanti saya akan berada di atas landasan ini..

yes...memang saya nak jadi cikgu~tapi subjek english bukan lah pilihan saya..mula-mula masuk saya rasa macam saya boleh.tapi bila dah lama-lama..tengok result saya yang tak seberapa..eh..bukan tak seberapa..tapi tak bagus lansung..ia buat saya berfikir semula..=_='..
mungkin ini yang tertulis untuk saya..
ami..u're belong here..to be a TESLian...
tapi serius~berada di sini..di kelilingi mereka yang power2 ENGLISH buat saya rasa macam apa yang saya rasa waktu saya duduk dalam 5JAGUH dulu..:(..really don't like this feeling..
perasaan ini akan buat saya rasa..




D
O
W
N


isk3...;(....

mesti orang akan cakap.."takpe ami..jadikan dorang model..berlajar ngan dorang'

memang itu yang sepatutnya saya buat..tapi saya tak boleh..bila saya asyik berada kat bawah saya akan rasa susah nak naik..dan itu buat saya rasa lemah..

tapi apa pun yang saya fikir~saya dah ada di sini..di INSTITUT PENDIDIKAN KAMPUS TEMENGGONG IBRAHIM..

everythings happens for reason.:)..
come on!...wake up~ run ami run don't ever look back!..yeah~....

ALLAH knows the best..janji ALLAH pasti.~

No comments:

Post a Comment