Wednesday 26 December 2012

tadaaa duuu duuu..(^^)/

assalamualaikum...
bertemu kita sekali lagi dalam rancangan...(tu dialog mase LDK ami waktu kem kat Kluang..masa ni ami bajet jadi pengacara.hehe).
hmmm..tak de apa sangat pun nak cerita..cuma blog saye berwajah baru bersama gadget2 sampingan yang cute dan mungkin berfaedah..background ni nampak sangat gegirl..ehh yang dulu pun gegirl jugak..hehe.
ekceli da lama ami rase nak renovate belog ami ni..(renovate ke?.hmm).tapi biasalah penyakit malas tiba2 menyerang tiap kali ami nak start keje..tapi bila tengok orang len punya blog dah lain secara tiba2 semangat tu menjadi waja.hehe.

what's new here..??
1)background bunga2 yang comel yang menggambarkan jiwa ami.ecehh..hehe..pink gitu..
2)font2 yang digunakan..
3)ada gambar2 yang cute..ada kalimah zikir2 harian gitu...(^^)
4)sokongan ami 'save gaza' itu je yang ami jumpa..huhu
5)ada lagu binnabil huda..my feveret song gitu.kisah di sebalik lagu ni..masa kem kat batu pahat..pukul 3 @ 4 lebih kuran gitu la..waktu suasana yang sangat tenang tiba2 ada lagu ni..alarm akak fasi..rasa menusuk ke kalbu gile time tu..(^^)..tapi for those yang tak suke baca blog ada lagu (ami pun x suka senanye.:p) boleh la mute kan speaker lappy anda buat seketika..x pun pause kan lagu..ada di bawah player nye.tiada paksaan.

dan semoga dengan adanya suasana blog yang baru..apa yang ami nak ceritakan pun semakin matang dan bermanfaat untuk ami dan siapa2 yang sudi membacanya..

sekian dari ami, wassalam..(^^)

No comments:

Post a Comment