Sunday 27 November 2011

~cantik~comel~handsome~ayu~

ohohoho~..nice tajuk kan?..weeeeeheee.hahaha..

eh..ok..assalamualaikum and hello guys..(^^)/.
 ami nak cerita pasal..cantik comel handsome dan ayu

firstly, cantik itu subjektif?.betul ke..bak kate matluthfi..
tadaaaa..(^^)~~~~~~
http://www.youtube.com/watch?v=j8N4BLv0-fc

orang akan cakap ini cantik.

caption : ini yoona snsd.ye memang dia cantik..pejam mata pun cantik jugak..cube kalau kita2..ok..saya la..ami..tangkap gamba pastu mata terpejam. "alaaaa...smule2..x lawa ..mata pejam..cube xyah flash"..
ni yoona..mata pejam pun cantik jugak kan..ish3...

ok...itu kata orang..ini kata saya. cantik..~



caption : haaa..cantik kan kawan-kawan saya...for me they are thousand100x beautiful than yoona..<3<3<3..(mnta maaf peminat yoona.=P).

secondly..comel..haha..comel biasanye disandarkan kepada sesuatu yang kalau kita tengok rasa nak picit2 je dia.=,=..errr boleh ke,,haha..ok..

kata orang ini comel.






caption : both these kitten and pooh. iye saya pun akan cakap dorg ni cute..tapi kalau hari2 tgok dah xde feeling dah nak ckp yg
 dorang ni cute.hehe.=D





ok~itu kata orang~ni kata saya comel.,,(orang pun akan kata yang ni comel jugak senanye.hehe)


caption : these two little boys haaaa~aiyo..hari2 tengok pun saya tak penah rasa bosan cakap diorang comel..haa..itulah erti comel yang sebenar..(^^)v...(errr..ye..saya selalu usha budak baju hijau yg kat atas dalam fb sape ntah tatau..haha..)

uits..ade plok yang ni..errr..cute ke..oh..cute la.bintang tuh.. =P.
(dalam kete pengerusi PERMATA ni..jgn maen2.haha.)

thirdly~handsome..yang ni susah nak cite..sebab dewasa ini memang ramailah orang handsome..hahaha..tapi xpe..sebab nak same ngn dua kategori di atas.

kata orang ini handsome..(saye pun kata jugak ye.hehe.).



caption : huh..memanglah gu jun pyo handsome kan. lee dong wook apatah lagi..ok..dah xde apa nak cakap..hahaha..gu jun pyo (name sebena lee min ho.tpi bialah..gu jun pyo lagi comel.) walaupun rambut dia pelik tapi orang boleh terima.sebab dia handsome!!..cuba kalau classmate awak buat rambut camtu  rasa nak amik je rambut dia wat padam papan putih kan.hahaha..=P. lee dong wook..sentese handsome..kalau la askar kat malaysia ada yang handsome cam dia memang dah jadi sarjan ami dah saya,haha..(wat caption pasal orang handsome semangat sket...maaffff..(^^)v...)

ok itu orang kata tapi saya kata ini handsome.


caption : sebenarnya susah saya saya nak cakap handsome ni macam mane..kalau ikot saya memang gu jun pyo ngn lee dong wook la yang handsome..tapi sangatlah mustahil kan nak jumpa atau dapat suami yang handsome mcam tuh.hoho..so memandangkan kita bukan nak hidup kat dunia je..bialah yang paling handsome bagi saya ialah orang2 yang macam kartun tuh.sebab nanti dalam syurga dia akan jadi orang yang paling handsome..sebab perkahwinan yang paling bahgia bukan lah yang kekal hingga ke akhir hayat..tapi yang kekal hingga ke syurga..so .to achieve that~ we need someone like these.(sambil tunjuk kat gamba yang handsome ni.)(wah..macam baik je cakap.).hehe..panjang lagi..haish~~..=)/haha



lastly ayu..ayu ni selalu nye dikaitkan dengan perempuan yang penuh ciri2 ketimuran dan kemelayuan..so orang akan kata ini ayu~~~





caption : orang cakap ini ayu ..sebab..ye la..salu kan dorang pakai seksi2..pastu bile pakai macam ni baru nampak ayu,..=P...

orang cakap yang tu ayu..tapi saya cakap yang ni ayu.jeng3...



EHHHHHHHHH~~~SILAPPPPP!!..bukan yang ni.hehe..yang ni comel..tapi please adam~jangan pakai macam ni dah besar nanti..ucu lah ni..wat plek2 je kan..ish..=,=u

ok saya cakap yang ni ayu...tadaaaa~~


caption :...ni lah ayu yang sebenar!!!hahahaha..

pesanan ikhlas dari penaja ~ KITA KENE YAKIN DENGAN DIRI SENDIRI !!! YEAH~~..
KERANA DIRIMU BEGITU BERHARGA..

ok..that's all...assalam..=D.tdooo~.

1 comment: