Monday 21 November 2011

~yeayyyy!! cuti cuti cuti~

assalamualaikum and hello guys..(bajet mcm ramai je yg dtg bace kan).hehe.

ok.sekarang dah cuti..so i have to make  what-to-do list.
so that nanti tak rase cuti saya sia-sia dan tak bermakna.

here.these are my plans for my year end holiday.

1)oh mesti lah baiki MR. COMPAQ kesayangan saya ni kan,=).

2)masak spaghetti yang dah lama saya beli tapi tak buat2 lagi sampai sekarang.

3)belajar buat kek yg berunsurkan coco powder saya tu~sebab nanti abah bising beli tapi tak buat,hehe.

4)nak jogging pagi-pagi..tahun depan nak take part lagi dalam olahraga..huhu.=)..(please Ya Allah, make it easy for me.nak bangun pagi2 n then keluar jogging bukan lah sesuatu yang senang.).

5)bawak adik tengok movie .(bajet macam sorang kakak yang baik la kan.hehe).

6)habiskan buku-buku saya. 'Me and Mr. Darcy" 'Percy Jackson the Lightning Thief" 'errmm..x egt tajuk.pnjam kat ni.hehe" 'Rindu Bau Pohon Tin' 'Apa Ertinya Saya Menganut Agama Islam'.
aja aja fighting.(nampak stak banyak.tapi for those yg x suke mmbace mcm saya  sgt lah susah senanye..huhu.)

7)Jalan-jalan dengan nik kat Terengganu.hehe..(nanti da balik saya buat promotion post mcm BGW hari tuh).

8)last but not least, update and upgrade my IMAN of course.=D.

rase nya ni jek perancangan dalam masa terdekat. kalau ada ape2 penambahan nanti boleh di update.hoho.

ok..daaaaa.=)

ami dan sebiji epal.(^^)v

No comments:

Post a Comment