Wednesday 7 December 2011

~kenapa saya ber'BLOG'~

ohhh..ini bukan ice blog mahu pun cool blog
yang sedap diminum jika ditambah pearl tapi kene tambah 50sen
hehe.

ini kisah dunia blog saya
diberi nama 'CERITA CERITA AMI'
eh lupa
awal bismillah pembuka bicara...hehe mula semula lah..\(^^)/

kisah bermula di suatu masa

tatkala ami bermuram durja 
rasa nak luahkan segala rasa 
tapi entah pada siapa
terlihat ami COMPAQ kesayangannya
lantas di buka tapi tak tahu nak buat apa
duduk diam tapi sakitnya dalam dada 
nak nangis rasa tapi malu roomate ada nanti ditanya.(hihi)


terbit idea di hati ami
best jugak kalau tulis dalam blog sendiri.
heh!berangan la kau ami!
dulu dah buat tapi apa pun x jadi.
blog di 'create' tapi dibiarkan sepi
kalau x silap yang dulu tajuk nye 'bicara hati"
wah dah macam novel.BAJET NYEWW KAU AMI!.(hehe)
tapi biarlah apa saya peduli.

buatlah blog banyak2 pun berbaldi2(boleh ke.bia la nk kasi sedap rima belakang.hehe)
xde orang pun datang kutip sewa nanti,=D

akhirnya tercipta juga 'CERITA CERITA AMI'


tengok tajuk la derr~(hehe)
semua cerita hasil nukilan ami lerr..
dari fakta dan ngarut2 pun yerr
hasil perahan limau otak ami yang x seberaperrr.
macam pelik je yang ni tapi biar lerrr~hoho

blog bukan untuk dijaja

sebab saya belum belum bersedia 
post2 ngarut x semua boleh terima
risau nanti ada yang terasa
pastu mula lah cakap-cakap belakang saya
oh!itu memang saya x suka
sebab biarlah saya dalam dunia saya
nanti dah proper baru boleh jemput semua
tapi mana yang dah tersinggah mestilah tak apa
jemputlah baca mana yang ada

rasa bagus ambil pastu semat dalam dada
mana x bagus buat x tahu pun apa salahnya
tapi kalau nak tegur,ohyeah ami mengalu-alukan nya,hehe


rasa ini je yang ami nak cerita
esok gi KL oh excited nye rasa
sehingga berjumpa di lain masa 
tapi post pasni xde dah la berbunga2.
sebab susah jugak nak samakan rima.
\(^^)/

salam sayang dari ami atau nama sebenar 

ROS AMILIANA ROSLAN.

AMEK KAU BLING2 ROSE AQ BAGI ~

No comments:

Post a Comment