Sunday 18 December 2011

MATI KAU MATI KAU!!

huh!.baca tajuk pun da tau kan...ami tengah tenes tensen gila kan..
sebab kan kau aku rasa geram..rasa annoying.
kau ingat aku takut kat kau ke..hello.!! ni ami la.
setakat kau.hei! skali jentik melayang (err..x jugak kot senanye.hihi)
kau rasa kau hebat...ada banyak geng.
kecik besar.hei. kau tahu tak semakin besar geng kau semakin aku geram dengan keadaan kau.
kalau kau tak kacau hidup aku.
ok it's fine.suka hati kau lah nak buat apa,
nak kawan ngan siapa. nak makan apa
nak pergi mana.(eh..no.no.no..pergi mana x boleh ikut suka hati kau.nanti kau datang dalam hidup aku lagi)
aku tak suka.
aku bukannya takut kau.
cume aku geli..
ok..ye..dulu masa kecik2 aku tak kisah dengan kewujudan kau
sebab.ye lah. kecik kan.
mana reti.lagipun memang aku bukan la yang
'ewwww...emak geli nye'
iye..iye..iye..aku pun main  tangkap ikan kat paya..main masak-masak guna daun2.
main pondok2 duduk atas rumput merata-rata.
TAPI aku tak main benda kotor macam kau.
masa kecik ye boleh..kau boleh lalu depan aku sesuka hati kau.
tapi sekarang 
MAN!!!
ok..ami dulu dengan ami sekarang lain..
dulu ami x geli



tapi tu dulu..sekarang
please don't bring  these 'monsters' to me..geliiiiii~..~
(ada je yang lain..tpi yg 3 ni dulu ami x geli..pelik cmne boleh jadi geli..eww..eww)
eh..apa ni..we're not talking about them
it's about KAU!..
hei..actually kalau kau nak tahu. 
sebenarnya kalau antara 'monster2' kat atas dengan kau.
aku tak ada lah kisah sgt dengan kau..
dorang lagi menggelikan.
tapi sebab dorang jarang muncul depan aku tapi kau sangat suka
bersiar-siar depan mata aku,..
maka akan ku sediakan.

err..xde lah ami sediakan semua ni kan..
satu je kat rumah yang warna hijau tu.=P.
haaa...kalau berani lalu lah depan aku lagi..
akan ku ambil senjata rahsia.
dengan penuh semangat!!!
MATI KAU!!MATI KAU!!..
sembur~sembur..
selamat tinggal wahai.
(^^)
(^^)
(^^)
(^^)
(^^)
(^^)
(^^)
(^^)
(^^)
(^^)
(^^)
(^^)
(^^)
(^^)
(^^)

LIPAS!!..

ok tamat.=D..eh..kepada siapa-siapa yang rasa saya kejam membunuh lipas..boleh baca link http://farkhan5.blogspot.com/2011/08/hukum-membunuh-serangga-dalam-islam.html..
lagipun.lipas dikategorikan dalam jenis serangga yang kotor dan memudaratkan..sebab awak semua tahu kan..lipas ni merayap2 di mana2 sahaja..mungkin di tempat sampah.di atas bangkai haiwan..di dalam tangki kumbahan. dan di mana2 sahaja yang awak akan rasa..ewww..geli..huhu..maka..marilah kita sama-sama membanteras lipas!!...ok.eh ami tak bagi salam lagi kan..sorry..
assalamualaikum w.b.t.=D

p/s:saiz gambar kat entry2 lain besenye medium..tapi yang ni eww..ami geli nak tengok gambar ni besar2.so sume buat small je.hehe..










1 comment: